Tilføj til lytteliste
Tilføj til lytteliste
Tilføj til lytteliste
På lytteliste
Tilføj til lytteliste
Lyt til artiklen:
Malmos Landskaber henter topnavn ind på holdet
Søren Faebo Larsen tiltræder stillingen som branding- og markedschef hos Malmos Landskaber 1. januar 2023.
Endnu en vigtig brik til realiseringen af Malmos' vækstplan bliver nu tilføjet med ansættelsen af ny branding- og markedschef.
Det oplyser Malmos A/S i en pressemeddelelse.
Søren Faebo Larsen vil, sammen med det i forvejen stærke Malmos-hold, styrke Malmos Landskabers positionering på markedet gennem et revitaliseret produktprogram, fortæller CEO i Malmos Landskaber, Kim Thinggaard.
Programmet tager afsæt i kundernes behov for naturbaserede løsninger, tidlig involvering, bæredygtighed og et reelt partnerskab til den rigtige pris.
- Sørens erfaring samt skarpe kunde- og produktforståelse vil bidrage til at bringe Malmos Landskaber tidligere ind i det enkelte projekts værdikæde - til gavn for vores kunder, Malmos og landskabsbranchen generelt, siger Kim Thinggaard.
- Jeg glæder mig til at få Søren med på Malmos-holdet og med på vores rejse. Sørens ordentlighed og forståelse for mennesker - kombineret med hans kommercielle indsigt - passer i Malmos' DNA - jeg er helt tryg, fortsætter han.
Fundamentet er på plads
Den kommende branding- og markedschef i Malmos Landskaber har i mere end 25 år været tilknyttet Altan.dk som leder, direktør og bestyrelsesmedlem i deres transformation.
Derudover har han i en årrække været markedsdirektør i Enemærke & Petersen A/S, hvor Søren Faebo Larsen sikrede deres vækst og geografiske spredning. Endelig har han arbejdet med klimaprojekter som ledelseskonsulent hos Smith Innovation.
- Jeg ser frem til at blive en del af Malmos-holdet og være med til at udvikle virksomheden. Ikke mindst til at være en del af at indfri et spændende markedspotentiale med et globalt og samfundsmæssigt behov for klima- og energiløsninger, siger Søren Faebo Larsen.
Han sammenligner det med opstarten af altan-forretningen for 15-20 år siden, hvor folk ikke troede, at det kunne lade sig gøre at bryde branchens tilgang til at være leverandøren sidst i værdikæden.
- Men det lykkedes - og det samme kan ske i landskabsbranchen. Fundamentet er på plads, og markedet er nu modent. I mine øjne er det en unik mulighed for at videreudvikle en god virksomhed til at være fremtidens naturbaserede partner, slutter han.