Tilføj til lytteliste
Tilføj til lytteliste
Tilføj til lytteliste
På lytteliste
Tilføj til lytteliste
Lyt til artiklen:
Husqvarna bliver partner med Liverpool FC
Husqvarna og LFC går nye veje med unikt globalt partnerskab.
"Husqvarna er stolte af at indgå i partnerskab med Liverpool Football Club - en af de mest ikoniske fodboldklubber i verden".
Sådan lyder det fra Husqvarna efter indgåelsen af en ny aftale med den engelske fodboldklub Liverpool FC.
Som en del af den flerårige globale aftale bliver Husqvarna officiel partner inden for groundskeeping for Liverpool FC. Det er det første partnerskab af sin art for begge parter.
Liverpool FC har siden 2021 benyttet Husqvarnas robotplæneklippere til at vedligeholde de grønne områder ved AXA Training Centre og AXA Melwood Training Centre. Robotterne hjælper klubbens team af groundsmen med at sikre, at banerne fortsat er af højeste standard for spillerne.

Optimale baneforhold
Partnerskabet betyder, at Husqvarnas udstyr teknologiske løsninger bliver endnu mere integreret i de daglige rutiner og vedligeholdelse af baner for Liverpool FC's team af groundsmen. Et arbejde, der er afgørende for at sikre de optimale baneforhold til spil og træning på eliteniveau.
- Vi er glade for at kunne annoncere dette partnerskab mellem Liverpool FC og Husqvarna, to premium markedsledere forenede af deres fælles værdier og innovative tilgang.
Vi har udviklet ambitiøse kommercielle mål for at tiltrække de bedste brands, der passer sammen med Liverpool FC, og som også kan hjælpe med at skabe yderligere succes på banen.
Husqvarnas ry for kvalitet og innovation ved vedligeholdelse af baner er uovertruffen. Vi ser frem til et tæt samarbejde med dem for at sikre, at vores faciliteter fortsat vil blive vedligeholdt efter højest mulige standarder, siger Ben Latty, Chief Commercial Officer ved Liverpool FC.
Massiv eksponering
Liverpool FC vil fremhæve partnerskabet med Husqvarna gennem skræddersyet indhold og aktivering på sine prisbelønnede sociale platforme, som har en samlet global følgerskare på 186 millioner.
Husqvarna vil også blive brandet på de digitale LED-tavler under kampe og nå ud til over 400 million TV-seere pr. sæson rundt om i verden, hvilket forstærker Husqvarnas brandsynlighed og -awareness på global skala.
- Vi er utrolig glade for partnerskabet med Liverpool Football Club, en globalt anerkendt og prestigefyldt institution, som deler vores værdier, innovative tilgang og engagement inden for bæredygtighed. Det er virkelig et perfekt match, siger Yvette Henshall-Bell, President Europe, Forest & Garden Division hos Husqvarna.